domingo, 24 de maio de 2020

SOLUCIÓNS TAREFAS 6º

Ola a todas e todos!
Aquí vos deixamos as solucións a algunhas das actividades da semana pasada. Correxídeas  e se tedes algunha dúbida anotádeas e xa as resolvemos nas chamadas desta semana.

Un abrazo moi forte!!


LENGUA CASTELLANA (LUNES1 1)

1. Subraya las formas verbales de este texto.

El domingo toda mi familia se reunió en el huerto de mi abuelo para celebrar su cumpleaños. Estábamos los abuelos, mis tíos y todos mis primos. Los niños pasamos el día jugando y montando la bicicleta. El abuelo preparó en las brasas sardinas y chuletas. Mi tío llevó su guitarra y después de comer, cantamos. Por la noche volvimos a casa tras disfrutar de un día estupendo.

2. Ahora clasifícalas en formas personales y formas no personales.

-       Personales: reunió, estábamos, pasamos, preparó, llevó, cantamos, volvimos.
-       No personales: celebrar, jugando, montando, comer, disfrutar.

3. En la siguiente tabla podrás observar las formas del modo indicativo del verbo “HACER”. Realiza un cuadro como este con el verbo “VIVIR”.


Presente
Pretérito perfecto simple
Pretérito imperfecto
Futuro simple
Condicional simple
Vivo
Vives
Vive
Vivimos
Vivís
Viven
Viví
Viviste
Vivió
Vivimos
Vivisteis
Vivieron
Vivía
Vivías
Vivía
Vivíamos
Vivíais
Vivían
Viviré
Vivirás
Vivirá
Viviremos
Viviréis
Vivirán
Viviría
Vivirías
Viviría
Viviríamos
Viviríais
Vivirían
Pretérito perfecto compuesto
Pretérito anterior
Pretérito pluscuamperfecto
Futuro
compuesto
Condicional compuesto
He vivido
Has vivido
Ha vivido
Hemos vivido
Habéis vivido
Han vivido

Hube vivido
Hubiste vivido
Hubo vivido
Hubimos vivido
Hubisteis vivido
Hubieron vivido
Había vivido
Habías vivido
Había vivido
Habíamos vivido
Habíais vivido
Habían vivido
Habré vivido
Habrás vivido
Habrá vivido
Habremos vivido
Habréis vivido
Habrán vivido
Habría vivido
Habrías vivido
Habría vivido
Habríamos vivido
Habríais vivido
Habrían vivido



4. Localiza en el texto del ejercicio 1. Después separa el LEXEMA y la DESINENCIA de cada uno de ellos.

3 verbos en pretérito perfecto simple: reunpasamospreparócantócantamos.

1 verbo en pretérito imperfecto: Estábamos


LINGUA GALEGA (MARTES 12)

5. Observa con atención estes debuxos e escribe unha oración de acordo co que che suxira cada imaxe. 

Neste exercicio podedes escribir as oracións que vós queirades sempre que estean relacionadas coas imaxes, por exemplo:

a) Imaxe 1: Oxalá poida viaxar a estes lugares tan bonitos: Desiderativa, afirmativa.
b) Imaxe 2: Neste colexio estudaron o meu pai e o meu tío Ramón: Enunciativa, afirmativa.
c) Imaxe 3: Mestra, que necesitamos levar á excursión de mañá? Interrogativa, afirmativa.
d) Imaxe 4: Rapaces, hoxe Natalia non pode saír da casa. Enunciativa, negativa.


6. Fíxate no exemplo e clasifica estas oracións.

-       Teño moitas ganas de contarche cousas: Desiderativa, afirmativa.
-       Como se chama a túa mestra?: Interrogativa, afirmativa.
-       Non te poñas triste: Imperativa, negativa.
-       Oxalá todo che vaia ben: Desiderativa, afirmativa.
-       Por favor, vide a visitarnos: Exhortativa, afirmativa.


LENGUA CASTELLANA (MÉRCORES 13)


1. Escribe al lado de cada oración de qué clase es y qué expresa.

- Ten mucho cuidado: Imperativa, expresa un ruego.
- Quizá venga esta tarde: Dubitativa, expresa duda.
- ¡Ojalá tengas suerte!: Desiderativa, expresa deseo.
- ¿Me acompañarás a comprar el regalo? Interrogativa, pregunta sobre algo.
- Mi hermana Raquel es mayor que yo: Enunciativa, informa sobre un hecho.
- ¡Qué bien lo hemos pasado en Córdoba!: Exclamativa, expresa alegría.

2. Copia y coloca los signos de puntuación que sean necesarios.

-       Cierra la ventana, por favor.
-       ¿Qué has dicho? ¡Ojalá no sea así!
-       ¡Qué calor hace! ¿Tienes agua?
-       Qué extraño. ¿Cuándo dices que ocurrió?
-       ¡Pero si estás aquí! ¿Por qué no me has avisado?

3. Escribe una oración para cada situación y di de qué clase es.

En este ejercicio podéis escribir las oraciones que vosotros/as queráis que se ajusten a cada situación. Por ejemplo:

- Quieres saber cómo llegar a la dirección que buscas:
Disculpe, ¿podría ayudarme a llegar hasta este lugar?   Interrogativa, afirmativa.

- Después de mucho entrenamiento consigues llegar el primero.
¡Bieeen, he llegado el primero a la meta!   Exclamativa, afirmativa.

- Informas a un compañero de que mañana no habrá clase.
La profesora ha dicho que mañana no habrá clase porque es festivo. Enunciativa, negativa.

- Le dices a tu padre que te compre algo.
Papá, ¿me puedes comprar una libreta nueva para lengua, por favor? Interrogativa, afirmativa.


LINGUA GALEGA (XOVES 14)


Cámara: É esdrúxula e leva til porque as esdrúxulas sempre se acentúan.
Pirámide: É esdrúxula e leva til porque as esdrúxulas sempre se acentúan.
Autobús: É aguda e leva til porque remata en –s.
Parchís: É aguda e leva til porque remata en –s.
Limón: É aguda e leva til porque remata en –n.
Volcán: É aguda e leva til porque remata en –n.
Túnel: É grave e leva til porque remata en consonante distinta de –n, -s.
Iglú: É aguda e leva til porque remata en vogal.
Móbil: É grave e leva til porque remata en consonante distinta de –n, -s.
Máscara: É esdrúxula e leva til porque as esdrúxulas sempre se acentúan.


2. Escribe 5 oracións nas que combines con lóxica dúas das palabras anteriores en cada oración.

-       A miña curmá fíxolle unha foto ao volcán “Teide” co seu móbil novo.
-       Atoparon unha máscara moi antiga dentro dunha pirámide de Exipto.
-       Enriba do túnel hai plantado un limoeiro que dá uns limóns boísimos.
-       Onte xogamos ao parchís dentro do autobús e perdemos o dado.
-       Cando viaxe a Islandia fareille fotos aos iglús coa miña nova cámara.









Ningún comentario:

Publicar un comentario